التخطي إلى المحتوى
مذيع ينفعل على الهواء ويغلق الخط: «مش عاوز أهلاوية تاني»

في مفاجأة للجميع تعادل أمس نادي الزمالك مع البطل الأنجولي وسط حالة حزن جميع متابعي النادي الأبيض، حيث قام الإعلامي ” أحمد الشريف” مقدم برنامج ” ملعب الشريف” المذاع على قناة ” الحدث اليوم” الفضائية المصرية بغلق الهاتف في وجه متصل على الهواء امام الجميع.

حيث قال المتصل ” أسامة” من خلال مداخلة هاتفية بمقدم البرنامج: ” أنا حزين على مستوى الزمالك، بالرغم من إني أهلاوي، بس مستوى الزمالك مش مظبوط وفيه حاجة غلط في الفريق، والزمالك بيمثل مصر مينفعش مستواه يبقى كده

وعلى الفور قام الإعلامي متسائلاً الجميع لماذا الأهلاوية بيعملوا مداخلات في الوقت الحالي هل هى شماته ام ماذا وخاصة  وسط حالة الحزن التي يشهدها الزملكاوية.

وتابع قائلاً: ”  أنا عايز أعرف ليه الأهلاوية بيعملوا مداخلة في البرنامج، وليه بيدخلوا في وقت زي دا والزمالك مش في حالته، أنا عايز أفهم أنت ليه طلبت مداخلة في ظروف زي دي، الوقت مش مناسب مع احترامي لأي شخص أهلاوي، علشان جماهير الأهلي أكتر ناس فرحانة في الزمالك، ومش عايز أهلاوية تاني”

شاهد..

قد يهمك أيضًا

التعليقات

  1. والنبي وحياة ابوك الغالى مرتضى تبطل تمثيل وانت عايز تولعه نار وتشتهر على حساب اعمامك والزمالك قصص عارفين امثالك راغبي الشعره اتق الله يا غلا م

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.