التخطي إلى المحتوى
يبكي على الهواء.. حسين الشحات عن والدته: “اشتغلت كتير عشان تجيب لي الجزمة أم 78 جنيها”

نجح النادي الأهلي في التعاقد مع اللاعب المصري صاحب الـ 26 عامًا، والقادم من صفوف فريق العين الإماراتي خلال فترة الانتقالات الشتوية الجارية، لتصبح تلك الصفقة بذلك الأغلى على الإطلاق في تاريخ النادي المصري الكبير، في الوقت الذي أبدى فيه اللاعب عن سعادته البالغة للانضمام للقلعة الحمراء.

وفي أول حوار تلفيزيوني معه، خلال لقائه مع مهيب عبدالهادي في برنامج “اللعيب” المذاع عبر فضائية “mbc مصر”، وجه اللاعب حسين الشحات، رسالة لوالدته باكيًا، قال فيها:

“شكرًا على اللي انتي عملتيه معايا ومش عارف أقولك ايه ولو قعدت خدام طول عمري تحت رجليكي واتمني انك تفضلي راضية عني وتدعي لي.. افتكر انك اشتغلتي وتعبتي كتير عشان تجيبي لي الحاجت اللي بحبها وجزمة الكورة اللي كنت بجيبها من التوحيد والنور أم 78 جنيه وكنتي بتعملي حاجات كتير عشان تجيبهالي وبشكرك جدًا وبشكرك أنك استحملتيني”.

كما وجه الشحات رسالة شكر لزوجته قائلًا:

“زوجتي اللي باعت الدهب بتاعها بعد فترة من الجواز عشان كنت بلعب بفلوس قليلة وباعت الدهب من ورايا، وقالت لي خد خليه معاك أنا وأنت واحد وكدة كدة هتجيب لي أحسن منه”.

كما دخل اللاعب في موبة بكاء، متأثرًا بذكرياته قبل احترافه كرة القدم ولعبه للأندية الشهيرة، مؤكدًا بأن أوقات كتير كنت بنام من غير أكل ومكنش بيبقى معايا فلوس.

قد يهمك أيضًا

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.