التخطي إلى المحتوى
“عملت معاه كل حاجة حرام وبردو مش عاجبه”.. صيدلانية تصرخ وتطلب الخلع من زوجها أمام محكمة الأسرة
خلع

قالت الدكتورة الصيدلانية “مي.ج” أمام محكمة الأسرة، بأنها قد جاءت إلى هنا من أجل أن تطلب الخلع من زوجها، والذي يدعى “طارق.م”، ويملك شركة سياحة، وهذا بعدما رأت بأنه من المستحيل أن تستمر العشرة بينها وبين جوزها، لخوفها من أن لا تقيم حدود الله.

وكشفت “مي” أمام محكمة الأسرة عن تفاصيل وأسباب ودوافع طلبها للخلع قائلة:

«تزوجنا عادي بعد مقابلة في النادي وبعدها اتعرف على أهلي وبعد أيام قليلة طلبني للزواج كنت في أخر تيرم في الجامعة وبعد الامتحانات اتجوزنا على طول وحملت في ابني الوحيد أدهم.. كان بيحبني وكويس جدا معايا لكن مكانش بيغير علي زي ما بشوف أصحابي بس قولت عادي في رجالة بيكونوا كدا».

أول ما تزوجنا كان عادي جدا وحياتنا كويسة جدا هو متطلب جنسيا جدا ومدمن إباحية وأنا حبيته وكنت بوافق أعمل كل اللي عايزة أرضيه وما يبصش برا من شرب حشيش وترامادول وبيرة وحاجات تانية.. عمل معايا كل حاجة حرام.. بس كنت بقول أهو جوزي وأنا أفضل ما يعمل مع حد غريب».

«في أخر سنة وشوية جوزي أصبح مريض بالإباحية بشكل مش طبيعي وأنا مبقتش مكفياه وطول الوقت بيشتكي إني بقيت مملة ومش عاجبه فيّ حاجة مع إني جميلة بشهادة الكل ومهتمة بنفسي جدا رغم إن عندي طفل لكن محافظة على نفسي عشان عارفة اهتمامه بموضوع العلاقة لكن بقى يتهمني بالملل ويغيب عن البيت فترات طويلة وبدأت ألاحظ إنه بيتكلم مع ستات كتير ورجالة منهم مصريين وأجانب بشكل كتير وبيسهروا وطبعا بيسافروا كتير حسب طبيعة شغله.. وبدأ يكلمني عنهم وإنهم ناس مودرن في علاقاتهم مفتوحين مش زيينا شرقيين وعندهم الستات بتنام مع أي راجل تاني وجوزها عارف عشان يكسروا الملل وإن أوقات بيكون في بين جوزها معاها وحاجات أعوذ بالله.. ولقيته بيتكلم وهو متحمس جدا وبدأ يسألني إذا أتخيل نفسي زيهم وأوافق ولا لأ».

وقالت الصيدلانية في حديثها أمام المحكمة، بأن طلبات زوجها الشاذة في أوقات كثيرة جعلتها تفكر في الخلع، خاصة بعدما أصبح الأمر هوس بالنسبة له، وعبرت عن ذلك بقولها: “طبعا مقدرتش أستحمل ولا أتخيل إن ده جوزي أبو ابني وسيبت البيت فرفض يطلقني.. عشان كدا طلبت الخلع”.

قد يهمك أيضًا

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.