للمرة الأولي.. أحمد حسام ميدو يعتذر للجميع عن “الفيديو الفاضح” ويؤكد: “أنا مش ملاك”

للمرة الأولي.. أحمد حسام ميدو يعتذر للجميع عن “الفيديو الفاضح” ويؤكد: “أنا مش ملاك”
استوديو أون سبورت

القاهرة – محمد علي:

قدم أحمد حسام ميدو لاعب نادي الزمالك السابق والمدير الفني السابق لوداي دجلة، إعتذاره لكل المواطنين وذلك بعدما تم تسريب الفيديو الذي كان يضم الرباعي “ميدو وحازم إمام وسيف زاهر ومجدي عبد الغنى”، ويحتوي على ألفاظ خارجة خلال الاستديو التحليلي لمباراة مصر والبرتغال وذلك عبر قناة أون سبورت.

وكتب احمد حسام ميدو عدة تغريدات عبر حسابه الرسمي على تويتر قال فيها:

“‏إمبارح اتسرب فيديو واحنا قاعدين في الفاصل بنعتذر طبعا لكل الناس على كل لفظ خارج فيه.. وإن شاء الله هنجيب الخائن للأمانة في أسرع وقت ممكن.. أكيد مش ذنب أى حد أنه يسمع الألفاظ دى!!.

‏”أما عن الشباب اللي عايشه الدور ومصدومين من الألفاظ وكده، وكانوا فاكرين إن إحنا وإحنا بنتكلم مع بعض بنبيع سبح وفوانيس، فبقولهم معلش متتخضوش ميدو عمره ما عمل نفسه ملاك، ولا عايز الناس تفتكره ملاك!!”.

‏”كلنا واحنا بيننا وبين بعض بنهزر وبنضحك، وأكيد لو أى حد سجل ليك إنت وصحابك في كلام أكتر من كده ممكن يطلع.. مرة ثانية بأوعدكم هنجيب اللي سرب الفيديو ومش هنسيبه!! صباح الفل عليكم جميعا!!”.

والجدير بالذكر، بان الفيديو الذي يتحدث عنه ميدو في تدويناته كان قد إنتشر بشكل كبير خلال الساعات الماضية بعد نهاية مباراة مصر والبرتغال عبر كل مواقع التواصل الاجتماعي وأثار حالة من الجدل.